Jak vypadá odeslání objednávky?

Možná vás zajímá, jak expedujeme objednávky nebo máte drobné obavy o tom, jestli bude doručena vaše objednávka v pořádku. V tomto článku vám představíme, jakým způsobem je o všechny objednávky postaráno před tím, než si jej převezme dopravce.

V první řadě rozdělujeme objednávky podle obsahu balíku. Menší balíky většinou obsahují zboží, jako jsou voňavky a různé doplňky. Do větších krabic potom balíme objednávky, které obsahují těžší zboží, mezi které zpravidla patří produkty obsahující tekutiny v podobě čistících sprejů nebo voňavky jako sprej. Také ve větších krabicích najdete zboží, které je z kategorie Dětský svět. A pokud patříte právě k těm, kteří objednali náplň nebo jakékoli zboží ve formě tekutiny zpravidla jej balíme do bublinkové fólie, aby nedošlo při přepravě k poškození.

Existují však i objednávky, které nedělíme podle velikosti, ale podle počtu objednaných kusů. S menším počtem produktů, drobné zboží potom balíme do menších krabic s výplní.

Protože dbáme na ekologii ve většině případů se snažíme využít již dříve použitých ale neporušených krabic od našich dodavatelů. Tím snižujeme dopad na životní prostředí, ale i minimalizujeme náklady na dopravu vaši objednávky.

Ukázka balíku z PremiumZboží

expedice_preeemium

 

Balení doplňujeme o kartu s poděkováním za nákup u nás. Na této kartě najdete i informaci, kdo se o vaši objednávku postaral a také odkaz s možností rychlého načtení pomocí QR kódu pro ohodnocení zkušenosti s průběhem nákupu na našem e-shopu. Pokud hodnocení vyplníte dáváte nám tak zpětnou vazbu k tomu, kde se máme zlepšit nebo naopak získáme cenné poznatky o tom, co se vám líbilo.

Jakmile je balík nachystán, nalepíme štítek, který obsahuje informace adresáta vč. odesílatele a balík předáváme dopravci.

tym_premium

Tým Prééémium

Zpět do obchodu